loading...
سایت رسمی دانلود تمام قسمت ها و اخبار جدید سریال True Blood
Homan بازدید : 973 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

تولد:25 آگوست سال 1976 (37 سال)            

قد:1.95 متر 

خواهر و برادر هاش:SkarsgårdGustaf SkarsgårdBill SkarsgårdEija Skarsgård

اینم از عکسش با دوست دخترش

این متن با همکاری علیرضا و تیم ترجمه ی tv show به عمل رسیده

کشور سوئد جمعیت زیادی ندارد ولی کارگردانان و هنرپیشه های با استعدادی را به دنیا هدیه کرده است . "Greta Garbo" و "Ingmar Bergman" نمونه هایی بارز از بازیگران و کارگردانان سوئدی می باشند .
در کنار این دو ، می توان به "Max Von Sydow" و "Ingrid Bergman" نیز اشاره داشت که تنها ، قله ی کوه بازیگران و فیلمسازان سوئدی می باشند .
حال ، نام "Alex Skarsgård" را نیز باید به لیست بالا اضافه کنیم . او فرزند ارشد خانواده ای هنرپرور است و پدرش ، "Stellan Skarsgård" نیز یکی از بازیگران مشهور سوئدی می باشد . هر چند که آلکساندر کارش را از سینمای بین المللی آغاز نکرد و اولین نقش خود را وقتی تقریباً 7 ساله بود بازی کرد .
در ببشتر سال های زندگی الکساندر ، پدرش یک بازیگر توانا و تحسین شده در هر دو زمینه های تلویزیون و سینما بوده است ولی بعد از بازی در فیلم (Breaking The Waves (1996 موفق به کسب شهرت جهانی نشده است .
الکساندر جوان ، در محله ای نسبتا فقیرنشین و طبقه ی کارگر رشد یافت زیرا که والدین او تمایل داشتند فرزندشان را تحت شرایط معمولی بزرگ کنند . او بازیگری حرفه ای را از سن 8 سالگی آغاز کرد و در چند فیلم سینمایی و برنامه تلویزیونی نیز بازی کرد ؛ تا زمانی فرا رسید که او 16 سالش شد و به این نتیجه رسید که بازیگری ، حرفه ی اصلی او نمی باشد و بدین ترتیب کار بازیگری را به اصرار مادر پزشکش "My Skarsgård" ، رها کرد و تحصیلاتش را ادامه داد .
الکساندر پس از مدتی عضوی از یک گروه یاغی و شورشی شد و درس و دانشگاه را فراموش کرد . او در سن 19 سالگی ، به طور داوطلبانه به خدمت سربازی رفت و از زمانش برای فکر کردن درمورد آینده ی خود استفاده می کرد . السکاندر بعد از مدتی ، برای 6 ماه عضو دانشگاه "Leeds Metropolitan" شد و سپس به نیویورک سفر کرد و در دانشکده ی "Marymount Manhattan" ، کارش را در رشته ی تئاتر ادامه داد .
بعد از 6 ماه سپری کردن در نیویورک ، بدلیل شروع رابطه ای عاشقانه ، به کشورش سوئد بازگشت ولی این رابطه ، زمان زیادی دوام نیاورد و بدین ترتیب الکساندر در سوئد ماندگار شد و با وجود این کم تجربگی ، بار دیگر به حرفه ی بازیگری روی آورد . با این که السکاندر تبدیل به یک ستاره در کشور خود شده بود اما او علاقه مند بود تا افق های دیدش را گسترش داده و جایی در سینمای جهان داشته باشد .
در سال 2001 ، او به لس آنجلس سفر کرد و در فیلمی از "Benn Stiller " به نام Zoolander ظاهر شد . 
پس از تجربه در فیلم Zoolander ، الکساندر به سوئد بازگشت و در دو نمایش به نام های " چه کسی از ورجینیا ولف می ترسد؟" و " عروسی خونین " نقش آفرینی کرد . او همچنین در سال 2003 به عنوان دستیار کارگردان و دستیار نویسنده ، با همیاری "Björne Larson" برای ساخت فیلم To Kill a child جایزه دریافت کرد . این فیلم در دو فستیوال فیلم "کن" و " تریبکا " نیز نمایش داده شد . متاسفانه ، سوپر استار شدن در سینمای سوئد ، شهرت جهانی را برای او به ارمغان نیاورد و الکساندر بار دیگر به لس آنجلس سفر کرد و در نقش هایی بازی کرد که هیچ علاقه ی باطنی به آنها نداشت .

امّا در نهایت ، با بازی در دو نقش در شبکه ی HBO ، مسیر درست را پیدا کرد . اولین همکاری الکساندر با این شبکه، مربوط به بازی در مینی سریال Generation Kill بود . الکساندر برای ایفای نقش خود در این سریال ، 7 ماه را در صحرای سوزان "نامیبیا" سپری کرد که با بازی در نقش سرجوخه "Bred Iceman Cilbert" باعث حیرت منتقدین نیز شد .
پس از پایان یافتن پروژه ی Generation Kill در سال 2008 ، الکساندر درسریال True Blood حضور یافت و در نقش "Eric Northman" ، یک خون آشام 1000 ساله و از نسل وایکینگ ها بازی کرد.
سریال True Blood ، ساخته ی "Alan Ball" می باشد که سابقا سریال (Six Feet Under (2001 را نیز ساخته بود . 
"خون واقعی" بر اساس رمان های "Charlaine Harris" ساخته شده است که شخصیت اصلی آن ، دختری به نام " سوکی استکهاوس " می باشد و در زمانه ای که مردم از حضور خون آشام ها در خیابان وحشت دارند ، سوکی با یک خون آشام رابطه ای عاشقانه برقرار می کند ..
سریال True Blood که فصل چهارم آن به تازگی شروع شده است ، از سریال های پرطرفدار در میان مردم آمریکا می باشد و حضور "Alexander Skarsgård" در این سریال ، فرصتی بود تا او شایستگی ها و استعداد های خود را به معرض نمایش بگذارد .. 

توجه:اگر می خواهید این مطالب را به اشترک بگذارید لطفا منبع را اعلام کنید

!با تشکر از همکاری علیرضا !

و اینم از مصاحبه Alexander Skarsgård با شبکه HBo و از تجربه هاییی که از خون آشام ها کسب کرده(پیشنهاد میکنم بخونیدش چون واقعا زیبا و روک درباره ی خون آشام ها صحبت کرده)

 
روابط جـنسی و خشونت همیشه دو عنصری بودند که در داستان های خون آشام ها وجود داشته اند و مخاطبین نیز جذب این دو می شوند . خون آشام ها همیشه نماد و سمبل ِ ثبات و پایداری بوده اند . در دنیایی که همه چیز در حال تغییر است . – انسان ها ، حیوانات ، طبیعت و حتی کوه ها بار ها در طول تاریخ تغییر می کنند .
Eric تقریبا سنی برابر 1000 سال دارد و در این سال ها حتی یک ذره هم تغییر نکرده است .
چیزی که یک درام را در میان مردم ، محبوب می کند این است که مردم را شیفته ی خود سازد و آنها را به سوی خود جذب کند . اما در آنِ واحد نشان دهد که خون آشام ها خطرناک هستند و می توانند یک انسان معمولی را ظرف چند ثانیه تحت اختیار خود قرار دهند . این موضوعی است که مردم را جذب می کند .



من از همه چیز لذت می برم . هر قسمت از این کار برای من لذتبخش و عالی است؛ رفتن به سرکار ، هر روز، و کار بر روی این نمایش تلویزیونی ،شبکه ی HBO ، مرد بزرگی به نام Alan Ball . فقط به بازیگران و دست اندرکاران نگاهی بیندازید ؛ من نمی توانم کاری بهتر از این داشته باشم . بسیار مسرورم که این کار را دارم و برای بدست آوردن این نقش ، رقابت سختی داشتم . من کتاب ها را می خواندم و تلاش می کردم که نقش این کارکتر دوست داشتنی و در عین حال ، شوم را به خوبی بازی کنم و مردم نیز از این شخصیت ، خوششان می آمد . این ها از لذت بخش ترین و چالش برانگیز ترین جنبه های کار در سریال True Blood بود .

لذت ببرید.. نطراتتوووون رو بدید ممنون میشیم!.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 1,712